SMX London 2017 – få 15% rabat!
Igen i år drager vi afsted til en af de bedste store, internationale søgemaskine-konference SMX i London i maj måned.
Denne gang skal jeg holde et foredrag om teknisk SEO, samt moderere 4 sessions. Så det bliver en travl, men garanteret god konference (endnu engang).
Og som noget ganske særligt har jeg fået mulighed for, at tilbyde læserne af denne blog 15% kontant rabat til konferencen. Så har du overvejet at tage med, så er det nu du skal slå til!
Fra SES til SMX
Da jeg startede med at rode med SEO tilbage i 1996, var der ikke ret mange der viste spor om søgemaskiner. I Danmark kunne jeg ikke finde nogle og selv i det store udland var det et meget lille miljø.
En af dem som jeg hurtigt stødte ind i, som virkelig vidste noget om søgemaskiner var Amerikaneren Danny Sullivan, der dengang boede i England med sin søde engelske kone.
Med en journalistisk baggrund havde han få år forinden, med en meget høj faglighed og integritet kastet sig over søgemaskinemarkedet og rapporterede flittigt om det på websitet SearchEngineWatch.
Jeg blev hurtigt gode venner med Danny og da han få år efter valgte at slå dørene op for verdens første søgemaskine-konference, under navnet Search Engine Strategies (SES), inviterede han mig med som taler på den første udgave i London i år 2000.
SES udviklede sig hurtigt til en global konference, med events i både USA, UK og Europa. Jeg blev hyret til at hoste SES konferencen i København i 2001 og var fast taler på alle de øvrige konferencer – ofte i sessions og international SEO, teknisk SEO, cloaking (yes, det havde vi faktisk sessions omkring på de tidlige konferencer!) og dynamiske websites (dengang ikke alle var det).
Det blev til en frygtelig masse rejseri i de år, fantastiske oplevelser og faglig sparring med mine kollegaer i hele verden. Jeg nåede at holde over 200 foredrag i de år.
Danny Sullivan og hans partner Chris Sherman valgte at sælge SES til Jupiter Media i 2006, men startede så kort tid efter deres nye selskab op omkring websitet Search Engine Land og Marketing Land, og etablerede på basis af dette deres nye konference-koncept SMX – Search Marketing Expo.
Jeg fortsatte som fast taler på SMX-konferencerne, men har med tiden måtte skrue lidt ned for de efterhånden mange udenlandske konferencer. Jeg skulle også tage mig lidt af mine børn herhjemme og forretningerne.
Men SMX London har jeg fortsat holdt fast i og glæder mig hvert eneste år til at holde foredrag der og hjælpe til som moderator på nogle af de mange gode sessions.
SMX er uden tvivl, en af de bedste søgemaskine-konferencer der findes i dag. Det faglige niveau er højt, der stilles meget høje krav til talerne, og Danny og Chris er fabelagtige til, at få arrangementerne til at køre på skinner, så alle føler sig velkomne.
Få 15% rabat til SMX London 2017
Jeg vil meget anbefale, at du tager med til SMX i London, hvis du vil lære en masse mere om SEO. Og som sagt har jeg fået muligheden for, at give dig, som læser af denne blog, 15% rabat.
Du skal dog ikke vente for længe med at bestille din billet. Sidste år blev der udsolgt.
Du kan vælge hvilken billet du ønsker her.
Rabatkoden du skal bruge er: MIKKELSMX
Ses vi i London? Det håber jeg 🙂
Skriv en kommentar