SEO Tips: Brug Konkurrent Hitlisten til overvågning af dit søgemarked (se video)
Nedenfor kan du se en video, hvor jeg gennemgår nogle af ting du kan bruge Konkurrent Hitlisten til. Kig med og smid en kommentar, hvis du har spørgsmål.
Du kender sikkert allerede SEO Monitor, hvor du helt gratis kan overvåge din synlighed i søgemaskinerne. Men der er mange detaljer i SEO Monitor, som du måske har overset – og som kan gøre din markedsføring i søgemaskiner, eller dit indblik i markedet, langt bedre, og dermed i sidste ende skabe mere effektive og rentable SEO-kampagner.
En af de mest unikke ting ved SEO Monitor er vores Ranking Score og Visibility Score algoritme – hele den bagvedliggende matematik, der gør det muligt, dynamisk over tid, at mikse flere og uens datakilder i et normaliseret matrix, og en fast skala fra 0-100. Og som en udløber af denne scorings-beregning kommer: Konkurrent Hitlisten.
Med Konkurrent Hitlisten kan du overvåge hvem der reelt set er dine søge-konkurrenter – hvem der ranker bedst på tværs af både keywords og søgemaskiner. Du kan se de nye der kommer til, hvem der går frem og hvem der går tilbage, og du kan følge historikken på de enkelte konkurrenter.
Konkurrent Hitlisten er helt unik for SEO Monitor. Ingen andre SEO Ranking tools har noget tilsvarende, der med lige så stor faglig præcision kan vise hvem der faktisk rykker i dit marked. Og ja, bedst af alt – SEO Monitor er fortsat gratis …
Du kan oprette en gratis konto på SEO Monitor her, hvis du ikke allerede har en.
Henrik skriver
En rigtig fin gennemgang, i godt tempo.