Få 25% Rabat på Professionelle Tekster
Du ved sikkert allerede, at tekster er vigtige for en god SEO-strategi. Og det er da også helt rigtigt. Uden at have tekster på dit website, hvor de ord du gerne vil ranke på faktisk bruges, kommer du ikke langt.
Men du ved sikkert også at det kan være både tidskrævende og kreativt udfordrende, at få skrevet alle de tekster du har brug for – alle tekster på dine produktkategori-forsider, alle produkttekster, FAQs og andre redaktionelle sider.
Eneste mulighed er så enten at leve med, at du mangler en masse tekster, eller at få nogle andre til at hjælpe dig. Tidligere har det desværre ofte enten været lidt for dyrt, eller lidt for dårligt. Det vil vi gerne lave om på!
Vi har derfor lavet et rigtig godt tilbud på professionel tekstskrivning til dit website:
Normalt tager vi 650 kr. pr. time for skrivning og optimering af tekster.
NU får du tekster med 25% rabat til kun: 487 kr. pr. time
Tilbudet er gældende til og med d. 15. december, 2015
Er tekster virkelig så vigtige?
Ja! Tekster er meget vigtige. Lad mig starte med at slå det fast. Gode tekster!
Men det er vigtigt at understrege, at teksternes primære formål er, at kommunikere det ønskede budskab så godt som muligt og få dem der læser det til at handle som ønsket.
Hvis dine tekster ikke fanger folks opmærksomhed, giver det mange bounces og generelt dårligere user engagement. Det registrerer Google og det vil gøre det sværere for dig at ranke godt. Og værst af alt – de dårlige sider, vil skade de gode.
Så vigtigst af alt – teksterne skal fange og konvertere de besøgende. Dårlige SEO tekster bør du slet ikke have på dit website.
Næste skridt er så optimeringen af teksterne …
Optimerede tekster skaber større synlighed
Inden du skriver din tekst vil jeg meget anbefale, at du laver lidt keyword research. Du skal finde ud af, hvordan de fleste i din målgruppe søger efter det du er ved at skrive om, og hvilket keyword, eller hvilke keyword varianter, du vurderer, det er mest sandsynligt du kan ranke på.
Du kan bruge Google Keyword Planner til din keyword research. Lad være med at gætte – selv os der har været i branchen i mange år gætter ofte forkert.
En bærbar computer kan både kaldes en bærbar, en laptop eller en notebook. Det er i bund og grund det samme. Men hvad søger flest på og hvilke varianter bruges de tre ord mest i?
Når du har fundet ud af hvordan din målgruppe søger efter det, som du er ved at skrive om, så kan du tilpasse dit sprog i teksten, så den matcher.
Ved at være bevidst om, hvordan din målgruppe søger, når du skriver dine tekster kan du blive synlig for flere og mere relevante søgebrugere.
Der er jo ikke meget fidus i, at ranke med din nye side og tekst, på nogle ord ingen søger på, eller hvor for mange af dem der søger sådan leder efter noget andet. Eller slet ikke ranke på noget.
Inden du endeligt beslutter dig bør du også vurdere, om det er realistisk for dig, at komme til at ranke på det keyword du gerne vil. Har du f.eks. lige åbnet en ny legetøjsbutik, så skal du nok ikke satse på at komme i top på Google på Lego. Led i stedet efter nogle keyword-varianter med lidt mindre konkurrence og start med dem.
Den svære balance i tekst-optimeringen
Vi ved en masse om, hvordan Google fortolker tekster og kan næsten, som et rent matematisk puslespil sammensætte en tekst, der teknisk set ville være perfekt.
Problemet er bare, at gode tekster – tekster der fanger folk og overbeviser dem om dit budskab, de kan ikke sådan sættes på formel. Det kræver (heldigvis, vil nogle mene) kreative menneskelige hjerner, at forfatte rigtig gode tekster.
Min bedste anbefaling til optimerede tekster – i modsætning til det som mange kalder “SEO tekster” er, at skrive med det ønskede keyword i baghovedet, men med fokus på læserne.
Brug dit keyword naturligt i alle elementer – om muligt: Title, Meta-description, headline, body tekst, billedetekster osv. Men hold fokus på, at dine tekster skal påvirke din målgruppe. Fang dem. Sælg til dem.
Det er den svære balance, når du skal skrive og optimere tekster. De skal først og fremmest fange din målgruppe, men de skal trods alt også stadig indeholde dit keyword i tilstrækkelig grad, så siden ranker i Google – men heller ikke for meget, så siden opfattes som spam.
Indrømmet, det er en skriveteknisk lidt svær disciplin. Men hvis du er glad for at skrive og øver dig lidt, så er det bestemt ikke umuligt at lære. Så bare kom igang …
Er det dyrt at få skrevet optimerede tekster?
Nej. Det behøver det bestemt ikke at være.
Hvis du selv kan skrive, eller har en god assistent og har tiden til det, så koster det kun din egen tid. Men måske har du og dit eget team ikke tid eller kreative kræfter til, at få skrevet det hele selv.
Vi kan som sagt, som noget nyt tilbyde skrivning og optimering af tekster – herunder også side-titler, META-beskrivelser og ALT-tekster på siderne, fra kun 487,- kr. pr. time ved faste aftaler!
Med en fast aftale på blot 4.870 kr. pr. måned får du 10 timers intensiv tekstskrivning. Alt efter kompleksiteten af de tekster der skal lavs vil det, alt andet lige skabe en god håndfyld nye tekster hver måned.
Måned for måned vil de mange nye sider med nye og optimerede tekster øge dine chancer for flere relevante søgemaskine-besøg betragteligt!
Selv med et budget på blot 2.435 kr. får du 5 timers tekstskrivning hver måned.
Uanset om du har mulighed for at afsætte et lille eller lidt større budget, så er det afgørende, at du måned for måned får skabt lidt mere optimeret indhold. Der er kun en vej frem mod bedre resultater – skridt for skridt.
Med dine nye og bedre tekster og bedre landing sider, har du også bedre sider at lave linkbuilding til, hvilket naturligvis vil øge effekten af dine nye tekstoptimerede sider.
Ring på 70 22 80 82 og få et uforpligtende tilbud.
Skriv en kommentar