Blog

Det er summen af alle faktorer, der skaber gode SEO-resultater

29. oktober 2020 - Skrevet af Mikkel deMib Svendsen

Mange virksomheder har gennem tiden spurgt os, hvad der er dén vigtigste SEO-faktor. Ofte er det fulgt op af spørgsmålet: Hvad er den ENE ting vi burde gøre, hvis vi vil være mere synlig i Google.  Desværre er svaret langt fra ligeså enkelt som spørgsmålet. Faktum er, at SEO består af rigtig mange faktorer. Og […]

Læs mere her

Custom audiences: sådan rammer du målgruppe via Google Ads

6. oktober 2020 - Skrevet af Luciano Bellacci

Er din målgruppe på TikTok, er de vegetarer og går de på universitetet? Så har du lige lavet dig selv en skræddersyet, tilpasset målgruppe: Custom audiences. Googles “tilpassede målgrupper” (custom audiences) – en kombination af “tilpassede intentionsmålgrupper” (Custom intent) og “tilpassede tilhørsforholdsmålgrupper” (Custom affinity), blev for godt en måned siden lanceret og rullet ud til […]

Læs mere her

Google Ads virker - men er dine kampagner godt nok optimeret? (se tips)

16. september 2020 - Skrevet af Mikkel deMib Svendsen

Google Ads (tidligere AdWords) er et af de mest effektive annoncemedier der findes. Men det er også et af de så absolut mest komplekse. Det betyder i praksis, at alt for mange kampagner giver alt for ringe resultater. Hvor godt er dine kampagner optimeret? Det er i princippet let at sætte en Google Ads annonce […]

Læs mere her

View all posts