Mange virksomheder har gennem tiden spurgt os, hvad der er dén vigtigste SEO-faktor. Ofte er det fulgt op af spørgsmålet: Hvad er den ENE ting vi burde gøre, hvis vi vil være mere synlig i Google. Desværre er svaret langt fra ligeså enkelt som spørgsmålet. Faktum er, at SEO består af rigtig mange faktorer. Og […]
Læs mere herBlog
Er din målgruppe på TikTok, er de vegetarer og går de på universitetet? Så har du lige lavet dig selv en skræddersyet, tilpasset målgruppe: Custom audiences. Googles “tilpassede målgrupper” (custom audiences) – en kombination af “tilpassede intentionsmålgrupper” (Custom intent) og “tilpassede tilhørsforholdsmålgrupper” (Custom affinity), blev for godt en måned siden lanceret og rullet ud til […]
Læs mere herGoogle Ads (tidligere AdWords) er et af de mest effektive annoncemedier der findes. Men det er også et af de så absolut mest komplekse. Det betyder i praksis, at alt for mange kampagner giver alt for ringe resultater. Hvor godt er dine kampagner optimeret? Det er i princippet let at sætte en Google Ads annonce […]
Læs mere her