Case: SOS Børnebyerne fordoblede synligheden i Google!
SOS Børnebyerne stod overfor nogle udfordringer på deres website, der bl.a. gjorde at de ikke rankede så godt i Google, som de ønskede og som man med rimelighed kan sige, at de burde.
Ved at følge anbefalingerne i den SEO Analyse vi udarbejdede for dem, steg deres rankings i Google voldsomt og de mere end fordoblede den organiske trafik fra Google. Læs den fulde case beskrivelse her.
Vælg den SEO Analyse der passer dig bedst
Hvad er en SEO-Analyse?
En SEO-Analyse er en grundig gennemgang af dit website, med det formål at identificere alle de ting, der bør ændres eller optimeres for, at opnå bedre rankings i søgemaskiner som Google.
Med den færdige SEO-Analyse i hånden står du med det mest solide og professionelle grundlag for det videre arbejde med din søgemaskine-optimering. Det er din bedste garanti for at få gjort de rigtige ting i den bedste rækkefølge.
Vælg den rigtige SEO-Analyse
Vi tilbyder 3 forskellige SEO-Analyser: Sølv, Guld og Platin. Der er to vigtige forskelle på dem – antallet af punkter der gennemgås og den tid der er afsat til analyserne.
Hvis du har et lille, eller meget simpelt website, kan du godt nøjes med en Sølv-analyse. Men de fleste websites vil have gavn af en Guld- eller Platin-Analyse. Med de to sidste gennemgås flere punkter og der er bedre tid til at komme i dybden med det hele.
Læs også artiklen Få mere ud af din SEO Analyse
Hvorfor bruge penge på en SEO-Analyse?
Det korte svar er – fordi det er din bedste sikkerhed for gode resultater.
At optimere et website er en meget kompleks process. Google bruger i dag flere hundrede parametre i deres vurdering af hvilke websider, der er de mest relevante på en søgning. Jo flere af de parametre du kan optimere bedst muligt, jo bedre chance har du for at det er dit website der ranker.
Hvis du bare går igang med at søgemaskineoptimere dit website fra en ende af, er der meget stor risiko for, at du spilder kræfterne på ubetydelige detaljer, og til gengæld overser alvorlige fejl, der helt kan overskygge de små forbedringer.
Med en SEO-Analyse får du en rapport, der klart og tydeligt dokumenterer, hvilke områder du bør optimere, hvad der er “must have” og hvad der er “nice to have”. Så er du sikker på ikke at famle i blinde, når du skal prioritere dine begrænsede SEO-resurser.