Hvilke keywords skal jeg vælge?

Det er meget vigtigt, at du får valgt de helt rigtige keywords – de ord du gerne vil findes på, når folk søger i Google.
Udover dit firmanavn vil det sandsynligvis være relevant at ranke på en kombination af det du tilbyder, og det område du tilbyder det i. Det kan også være du har særlige specialer, som er værd at fremhæve – fordi folk efterspørger det, og søger på det.
Uanset hvilket fag du arbejder i, er der tre generelle faktorer som du skal tænke på, når du skal vælge dine keywords:
- De skal være relevante – en tilstrækkelig stor del af dem der søger med de ønskede keywords skal kunne bruge dine produkter eller services
- Der skal være nogle der søger på dem – hvis ingen søger på dine ønskede keywords har de ingen værdi
- Det skal være realistisk for dig at ranke på dem – hvis det skal have reel værdi skal du op på side 1 i Google
Men bare rolig – vi skal nok hjælpe dig med alt det. På baggrund af en snak med dig vil vores søgemaskineeksperter finde nogle gode forslag frem til dig, som du så kan godkende.
Skriv kommentar